Cel mai recent raport oferit de Havas Media Group dezvăluie poziția în care se află firmele și companiile, odată cu schimbarea socială semnificativă din ultimul… Lanțul de magazine Marks & Spencer, care comercializează îmbrăcăminte, produse pentru casă și produse alimentare din Marea Britanie, continuă să crească în profit, datorită afacerilor… Slinky, jucăria care atinge vârsta de 75 de ani, comercializată de Just Play, debutează pe social media cu o campanie care caută un nou jingle,… Procentul agențiilor de publicitate care aplică responsabilitatea corporativă și valorile mărcii la deciziile privind cheltuielile mass-media a crescut cu peste 20% față de anul trecut,…Un studiu arată că 71% dintre consumatori se satură de promisiuni goale, stimulând „epoca cinismului”
M&S atinge succesul pe fondul planului său de creștere a prognozei profitului
Jucăria Slinky debutează pe social media prin căutarea unui nou jingle
82% dintre agențiile de publicitate aplică valorile mărcii la deciziile de cheltuieli media
Stiri business
Ce este rata internă de rentabilitate (IRR)?
Rata internă de rentabilitate (IRR) este o măsurătoare utilizată în analiza financiară pentru a estima profitabilitatea investițiilor potențiale. IRR este o rată de actualizare care face ca valoarea actuală netă (VAN) a tuturor fluxurilor de numerar să fie egală cu zero într-o analiză a fluxurilor de numerar actualizate. Calculele IRR se bazează pe aceeași formulă…
Cum se calculează rentabilitatea investiției (ROI) a unei campanii de marketing?
Marketingul reprezintă toate acțiunile pe care le face o companie pentru a atrage mai mulți clienți și a menține o relație cu aceștia. Cele mai mari întrebări pe care le au întreprinderile despre campaniile lor de marketing implică rentabilitatea investiției (ROI) – o măsură simplă și populară a performanței sau profitabilității. Unde ai auzit despre…