82% dintre agențiile de publicitate aplică valorile mărcii la deciziile de cheltuieli media

Procentul agențiilor de publicitate care aplică responsabilitatea corporativă și valorile mărcii la deciziile privind cheltuielile mass-media a crescut cu peste 20% față de anul trecut, conform raportului evaluat din percepția advertiserilor.

Mai mult de jumătate dintre agenții de publicitate (54%) vor schimba modul și locul în care cheltuiesc bugetele mass-media pentru a stopa dezinformarea, iar 59% vor retrograda un partener media pe baza factorilor de încredere, 40% deja făcând acest lucru anul acesta. 

În ansamblu, siguranța mărcii și problemele conexe sunt acum abuzul de date ca principală preocupare a agenților de publicitate, începând cu 2020. În plus, 79% dintre agenții de publicitate sunt de părere că platformele ar trebui să fie considerate mai responsabile pentru conținutul dăunător de pe site-urile lor, inclusiv conținutul postat de utilizatori. 

Raportul privind încrederea în percepția agenților de publicitate din 2021 demonstrează modul în care deciziile acestora se schimbă pentru a satisface cerințele în curs de dezvoltare ale consumatorilor în ceea ce privește siguranța mărcii și responsabilitatea corporativă, cu un sprijin din ce în ce mai mare pentru materiale de calitate verificate de oameni reali.

Raportul se bazează pe 250 de interviuri cu agenții de publicitate (66% agenție, 34% agent de marketing), sugerând că atât agențiile, cât și mărcile lucrează pentru a răspunde acestor preocupări. 

Astfel, 4 din 5 agenții de publicitate consideră că mărcile au nevoie de mai multă supraveghere și control asupra celor care profită de pe urma plasărilor publicitare, în timp ce 77% spun că este dificil să se descifreze cine profită. 

În mod similar, două treimi consideră că publicitatea în cadrul știrilor legitime este sigură pentru mărci, în timp ce 64% favorizează publicitatea în afara site-urilor de știri pentru a evita problemele de siguranță a mărcii. Aceste contradicții sugerează că mărcile și agențiile încă își dau seama cum să echilibreze cel mai bine nevoile clienților și consumatorilor.

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>