Slinky, jucăria care atinge vârsta de 75 de ani, comercializată de Just Play, debutează pe social media cu o campanie care caută un nou jingle, potrivit unui comunicat de presă. În ultimul timp, Slinky atrage atenția utilizatorilor de TikTok și Instagram, folosind o tehnică de marketing combinată, care are în vedere influencerii și tactici de răspândire prin viu grai.
Cele 30 de anunțuri video prezintă imagini de arhiva materialelor apărute la TV, de acum mai bine 50 de ani. Spoturile direcționează spectatorii către o pagină SoundCloud care conține elemente ale jingle-ului pe care le pot remixa în propria melodie și pot posta online cu hashtagul #SlinkyRemix, urmat de mențiunea @original_slinky. Fani selectați vor primi un pachet de echipament Slinky, însă doar marele câștigător își va vedea jingle-ul într-o campanie publicitară națională.
Lansată astăzi, pe 30 august, pentru Ziua Națională Slinky, campania se desfășoară pe aplicații cu baze de utilizatori predominant tineri, care s-au născut după debutul lui jucăriei, dar care s-ar putea să nu fie familiarizați cu anunțurile la care se face referință. Cu toate acestea, marca aplică tactici mai moderne, cum ar fi marketingul influencer, care ar putea ajuta la reducerea decalajului generațional.
Adăugarea de elemente interactive prin SoundCloud ar putea, de asemenea, crește interesul, pe măsură ce fanii se luptă pentru ca remixurile lor să fie prezentate în reclame naționale.