Pentru a fi pe primele pozitii din piata ai nevoie de vizibilitate si de autoritate. Inainte de toate, trebuie ca strategie ta de marketing sa fie cu adevarat potrivita pentru a nu da gres si trebuie sa te ajute in orice etapa prin care treci.
Autoritatea brandului este rangul ce il are o companie care te va ajuta sa ai parte de incredere din partea publicului tinta si te va putea ajuta sa ai parte de notorietate.
Daca simti ca trebuie sa depui eforturi asupra vizibilitatii, avem cateva sfaturi pe care noi le consideram utile pentru un antreprenor:
- Bazeaza-te pe continutul de calitate cu informatii utile
Daca ai un continut plin cu informatii utile, autoritatea brandului tau va creste, iar publicul tau tinta va prinde cu adevarat incredere in tine. Daca in strategia de marketing ai ales atent cuvintele cheie, atunci foloseste-te de ele printr-o optimizare SEO deoarece te va propulsa in clasamentul site-urilor din prima pagina a Google-ului.
Continutul trebuie sa fie scris dupa un research bine realizat pentru ca oamenii sa se asigure ca au dat peste o informatie sigura si sa ramana aproape de afacerea ta. Oamenii vor distribui atunci cand vor descoperi ceva nou, deci cauta noutatea in domeniul in care activezi. Raspunde la orice intrebare care este pusa de orice utilizator pentru a putea sa-ti cresti autoritatea si vizibilitatea brandului.
- Ajuta-te de SEO
SEO te va ajuta sa ajungi in primele rezultate, iar oamenii sa ajunga la tine intr-un timp mai scurt. SEO este despre: calitate, cuvinte cheie, navigare, factori ce influenteaza clasarea in cautari.
- Realizeaza infografice
Infograficele imbina perfect autoritatea si vizilibilitatea deoarece sunt o modalitate buna de crestere. Poti sa informezi publicul, sa-l educi cu privire la companie sau industria din care faci parte. Pentru a atrage un utilizator prin infografic, acesta trebuie sa aiba un text bun, scurt, corect, dar si o imagine pe masura.
- Asociaza-te cu marile companii ce detin un brand awareness crescut
Acest lucru este important deoarece clientii unui brand pot capata incredere in tine daca te vad asociat cu afacerea respectiva. Ti se vor deschide noi orizonturi si clientii noi vor ajunge mult mai repede aproape de tine. Este bine sa te asociezi doar cu persoane cu care simti o conexiune, nu face acest lucru doar pentru clienti, ci pentru tine.
- Cand te-ai folosit ultima data de Social Media?
Prin analiza publicului tinta vei ajunge sa postezi pe reteaua de socializare cea mai buna, unde clientii sunt cei mai activi. Posteaza cum este afacerea ta, ce faci nou, cum ii ajuta produsul/serviciul tau, clientii fideli, personalul. Aceste tipuri de continut merg la un public activ, ce doreste sa afle toate amanuntele, dar tu poti testa si observa cum reactioneaza clientii tai.
- Nu uita de feedback
Foloseste-te de testimoniale, de recenzii, de feedback-ul din partea clientilor care doresc sa faca acest lucru. Te va ajuta sa ai parte de autoritate deoarece oamenii vor vedea cu adevarat cum esti, cum este afacerea ta si ce poti aduce in viata lor.
Iar daca simti ca nu poti face toate aceste lucruri de unul singur, apeleaza cu incredere la o agentie de marketing!