Cum influențează imaginea de brand și marketingul cota de piață? 

Eforturile de marketing ale unei companii au un impact direct asupra vânzărilor și cotei de piață, dar nu sunt singurii factori care influențează performanța generală în industriile respective. Crearea unei imagini pozitive de brand prin eforturi de marketing este, de asemenea, vitală pentru succesul unei afaceri.

Imaginea mărcii stimulează comportamentul consumatorului 

O marcă este mult mai mult decât un nume familiar sau un logo care identifică o afacere, un produs sau un serviciu și este prezentat prin strategii tradiționale de publicitate. Un brand cuprinde experiența completă a consumatorului atât cu produsul, cât și cu compania și mixul de asociații care se dezvoltă ca urmare a acestor interacțiuni. 

Imaginea de marcă pe care o dobândește o companie este un instrument puternic pentru a câștiga influența pe piață; atunci când o companie și-a creat o imagine de marcă pozitivă, poate influența obiceiurile de cumpărare ale publicului țintă. 

Imaginea mărcii educă consumatorii despre valori 

Apple și-a construit imaginea de brand pe pasiunea și inovația fondatorului său, Steve Jobs. Campania lor de publicitate cu sloganul „Think Different” le-a încapsulat valorile care pot fi recunoscute cu ușurință și astăzi: sfidarea așteptărilor și acționarea rebelă este modalitatea de a atinge măreția.  

Nu numai că eforturile lor de marketing au stabilit pentru consumator ceea ce reprezintă compania și ceea ce îi diferențiază, dar ei sunt, de asemenea, pricepuți la educarea consumatorilor despre ceea ce face ca produsele lor să fie diferite. Compania a câștigat o recunoaștere suplimentară pentru capacitatea sa de a evolua rapid și de a satisface dorințele și nevoile consumatorilor moderni. 

Imaginea mărcii creează loialitatea consumatorilor 

Odată cu apariția computerelor personale, cunoașterea mărcii era necesară pentru a obține o parte echitabilă a cotei de piață și este nevoie în continuare de un brand puternic pentru a rămâne lider de piață pe măsură ce tehnologia avansează în această industrie. Apple își susține imaginea pozitivă de marcă continuând să satisfacă nevoile consumatorilor. 

O bună etică în afaceri și un istoric creativ de marketing mențin, de asemenea, poziția pe piață. Imaginea mărcii este o forță motrică importantă în stabilirea loialității clienților. Acest lucru poate fi observat atunci când un consumator care a investit deja într-un iPhone are mai multe șanse să treacă la următoarea generație odată cu disponibilitatea noului model.

O strategie integrată pentru marketing și branding 

Cel mai eficient mod pentru o companie de a-și crește cota de piață este să creeze o strategie integrată de marketing și branding. O abordare integrată creează o modalitate unificată și uniformă pentru consumatori de a interacționa cu marca. 

Marketingul eficient întărește convingerile 

Companiile care au dezvoltat o imagine puternică de marcă cunosc efectul modului în care un brand este comunicat consumatorilor. Este important să fii observat, dar este și mai important să știi cine vor să fie consumatorii tăi. Apple a reușit să se conecteze cu un public care se consideră gânditori și inovatori ieșiți din cutie. 

Marketingul eficient întărește convingerile pe care consumatorii le au deja despre ei înșiși. În unele situații, o piață poate fi determinată în primul rând de prețuri, ceea ce înseamnă că businessul cu cele mai mici prețuri la produse va deține cea mai mare cotă de piață. Cu toate acestea, multe decizii de cumpărare sunt influențate de emoție și nu sunt doar raționale (nu maximizează economiile). 

Există dovezi în acest sens în industria băuturilor răcoritoare, unde Coca-Cola și PepsiCo sunt capabile să concureze și să genereze mai multe vânzări decât versiunile generice ale sucurilor care sunt făcute folosind aceleași ingrediente, dar care au prețuri mai ieftine. 

Sursă: investopedia.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>