Identitatea vizuală: ce este și de ce contează pentru afacerea ta?

Spre deosebire de animale, care se bazează pe miros sau depind de sunet, oamenii sunt creaturi vizuale care interacționează cu lumea prin indicii vizuale. De la picturile renascentiste și până la filmulețele de pe TikTok, obsesia noastră culturală pentru frumusețea ce ne înconjoară este continuă. 

Pe măsură ce petrecem din ce în ce mult timp pe canalele de social media, devine mai ușor ca niciodată să consumăm, să creăm și să partajăm conținut vizual. Cu atât de mult, nu este surprinzător faptul că mărcile de astăzi trebuie să dezvolte o identitate vizuală puternică, care să poată ieși în evidență și să reziste.

După cum afirma Paul Rand, un renumit designer grafic și director de artă, „designul este ambasadorul tăcut al mărcii dumneavoastră”. De la modul în care ne creăm propriul logo la alegerile paletei de culori pe care le facem, fiecare element vizual trebuie luat în considerare cu atenție.

Ce este identitatea vizuală? 

Identitatea vizuală este o colecție de elemente grafice care servesc la reprezentarea și diferențierea unui brand. Mai precis, se referă la orice componente vizibile, cum ar fi un logo sau culorile mărcii, care ajută clienții să identifice o marcă. Prin consolidarea fiecărui element de branding, într-o estetică coerentă, se dezvoltă recunoașterea mărcii. 

Folosind elemente vizuale consistente și strategice pentru a ajuta la comunicare, o identitate vizuală puternică te ajută, de asemenea, să spui lumii povestea mărcii tale. De-a lungul timpului, expunerea continuă a clienților la brandul pe care îl comercializezi va stimula asocierile și va crea răspunsuri emoționale, adesea declanșate de indicii vizuale.

Cum trebuie să fie o identitate vizuală?

Adecvată: elementele tale vizuale sunt potrivite pentru publicul țintă? Designul tău trezește emoția potrivită? Asigură-te că fiecare design vizual asociat mărcii este adecvat pentru o anumită persoană, scop sau situație. 

Distinctă: asigurați-vă că identitatea vizuală se diferențiază de concurență, remarcandu-se totodată în mintea consumatorilor. Este de recunoscut? Și-l vor aminti consumatorii? 

Simplă: modelele bune sunt simple și ușor de înțeles. Atât de dragul designerilor. interni, cât și al consumatorilor, menținerea simplă promovează claritatea. 

Atemporală: deși identitățile vizuale ar trebui să fie oarecum flexibile și adaptabile, acestea trebuie să evolueze cu un brand. Concepe o identitate vizuală care să reziste și să rămână relevantă în timp. 

Funcțională: poate fi reprodus cu ușurință pentru orice mediu? Amintește-ți că elementele vizuale vor fi utilizate în spațiile digitale, tipărite și interioare. Identitatea ta vizuală ar trebui să permită acest lucru. 

De ce contează atât de mult identitatea vizuală a unei mărcii?

Crearea unei identități vizuale unice și recunoscute este ceea ce diferențiază mărcile și promovează afacerea. Garanția coerentă a mărcii, care reprezintă în mod eficient businessul, nu va ieși doar în evidență pe piață, ci și în mintea consumatorilor. Aruncă o privire la Boxed Water, de exemplu. 

Într-o industrie dominată de sticle de plastic, întreaga companie se bazează pe obiectivul lor de a reduce deșeurile de plastic și aluminiu și de a oferi o alternativă durabilă. La rândul său, produsul lor este foarte diferit de concurenți, cu o estetică vizuală care îi face categoric distincți. În plus, produsul nu numai că arată grozav, ci întărește în același timp idealurile și valorile mărcii. 

Sursă: wix.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>