TikTok și Shopify au anunțat la mijlocul lunii un parteneriat care va transforma una dintre cele mai accesate aplicații de lume, într-un spațiu al cumpărăturilor într-o mișcare care utilizează algoritmul său foarte specific.
Cu noul produs, denumit TikTok Shopping, comercianții Shopify care au conturi TikTok For Business pot adăuga o filă de cumpărături la profilurile lor, potrivit unui comunicat de presă.
Comercianții pot construi apoi o mini-vitrină, completată cu prețuri, fotografii și un buton „Adăugați la favorite”, care îi conduce pe utilizatori la site-ul lor web la finalizarea comenzii prin sincronizarea cataloagelor de produse.
În acest moment, pilotul TikTok Shopping este deschis vânzătorilor Shopify din SUA și Marea Britanie, cu un număr select de comercianți din Canada care se alătură în câteva săptămâni.
Funcția va fi lansată în alte regiuni în următoarele câteva luni. Comercianții Shopify trebuie să aibă un cont TikTok For Business pentru a avea acces la TikTok Shopping, a declarat un purtător de cuvânt al Shopify pentru Retail Dive.
Parteneriatul dintre Shopify și TikTok include, de asemenea, intercalarea link-urilor de produse către vânzătorii Shopify pentru a eticheta produsele în postări. Deși Shopify este primul site de comerț care aduce produse în filele de cumpărături de pe TikTok, cele două platforme au colaborat și în trecut.
Sursă foto: eu.detroitnews.com