Marketing financiar în vremuri tulburi 

De la începutul anului 2020, pandemia de coronavirus a continuat să aducă multe provocări pentru instituțiile financiare. Ca răspuns, băncile au conceput mai multe programe de ajutor pentru a-și ajuta clienții afectați de pandemie. 

Una dintre provocările cu care s-au confruntat instituțiile financiare în timpul pandemiei a fost să rămână conectate cu clienții în vremuri incerte. Firmele care au reușit să traverseze acest obstacol cu succes au fost cele care s-au concentrat pe aspectele umane ale crizei și pe modul în care își pot ajuta clienții să găsească securitatea de care au nevoie în ciuda volatilității. 

Într-un webinar cu Societatea de Comunicații Financiare, April Rudin, fondator și CEO al Grupului Rudin, și Dipti Kachru, CMO al JP Morgan US Wealth Management, au discutat câteva dintre temele cheie pe care trebuie să le cunoască specialiștii în domeniul pieței financiare și consilierii pentru a naviga cu succes în astfel de crize. 

Cum se pot conecta firmele cu clienții pe fondul volatilității continue 

Pe măsură ce firmele financiare s-au împăcat cu peisajul în schimbare de la primele zile ale pandemiei în 2020, multe au fost nevoite să-și schimbe mesajele. Cu toate acestea, misiunea de bază a rămas neschimbată – să-și ajute clienții să-și creeze un viitor financiar sigur. 

Crearea unui mesaj în jurul acestei întrebări se rezumă la înțelegerea nevoilor unui client și a preocupărilor sale mai mari cu privire la schimbările care au loc și cele care sunt probabil să le urmeze pe măsură ce continuăm pe calea recuperării. Potrivit specialiștilor, campaniile care captează acest sentiment și răspund la preocupările de bază vor rezona probabil mai strâns cu clienții actuali și potențiali. 

De ce autenticitatea și transparența sunt mai importante decât oricând 

De ani de zile, autenticitatea a fost o temă majoră în marketingul financiar, iar pandemia de coronavirus nu a făcut decât să accentueze nevoia de îndrumare și de o conexiune sinceră. Acceptarea importanței autenticității în cadrul relației consilier-client poate ajuta firmele financiare să treacă dincolo de inițiativele strategice de creștere pentru a crea relații mai durabile. 

Succesul anunțului J.P. Morgan (încorporat în videoclipul de mai sus) despre importanța relației consilier-client vorbește despre acest tip de autenticitate și despre modul în care poate ajuta firmele financiare să treacă dincolo de inițiativele strategice de creștere pentru a crea relații mai durabile. 

„Rolul mass-media este diferit în momente diferite și în scopuri diferite”, spune Kachru. Cu această reclamă, echipa sa a reușit să depășească unele dintre diviziunile create de distanțarea socială și de incertitudinea momentului actual pentru a oferi clienților siguranța de care au nevoie. 

Pe măsură ce firmele financiare se confruntă cu noi provocări, întâmpinarea acestor obstacole cu o mentalitate centrată pe client, îmbrățișând în același timp transparența, ar putea oferi noi căi de conectare.

Sursă: investopedia.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>