Funnel Advertising Methodology – ce este și cum putem obține cele mai bune rezultate?

Fiecare companie dorește să își vadă bugetul utilizat în mod eficient, obținând un ROI excelent și cele mai bune rezultate posibile. Problema este că marea majoritate a companiilor nu știu cum să realizeze acest lucru și folosesc în mod continuu metode media tradiționale. Pentru a obține cele mai bune rezultate, trebuie să utilizați o combinație de diferite strategii digitale care vă vor ajuta să: 

  • ​​Atrageți noi audiențe 
  • Generați clienți potențiali mai calificați 
  • Închideți eficient mai multe vânzări

Metodologia Funnel Advertising își propune să influențeze utilizatorii, oferind conținut valoros la momentul potrivit și adaptându-se la nevoile acestora în funcție de faza procesului de achiziție în care se află. Spre deosebire de metoda tradițională, Metoda Funnel Ads începe cu acțiuni de marketing online în partea de jos a canalul în care clienții potențiali sunt deja interesați de produsele sau serviciile companiei și, prin urmare, sunt mai ușor de convertit.  

Fig 1. www. medium.com

Scopul este acela ca reclama să determine consumatorul să întreprindă acțiunea dorită, conducându-l la conversia finală. Câteva concepte de care trebuie să țineți cont sunt:

  • Crearea unui profil semi-fictiv al clientului ideal pentru companie 
  • Stabilirea etapelor prin care trebuie să treacă un client pentru a ajunge la conversia finală 
  • Top of the Funnel (TOFU) – Partea de sus a pâlniei 
  • Middle of the Funnel (MOFU) – Mijlocul Pâlniei 
  • Bottom of the Funnel (BOFU) – Partea de jos a pâlniei 
  • Segmentarea publicului 

Implementarea acestei metodologii, care se bazează pe nevoile utilizatorului în diferitele etape ale procesului de cumpărare, este esențială pentru a obține performanța maximă din marketingul online. 

Metodologia de publicitate full-funnel vă poate ajuta să atingeți aceste obiective. Pentru mulți cumpărători, cercetarea și descoperirea au loc pe mai multe canale simultan. Când spunem „funnel”, ne referim la pâlnia de marketing, care subliniază cea mai simplă călătorie pe care o poate parcurge clientul tău în calea spre cumpărare. Partea de sus a pâlniei de marketing reprezintă cumpărătorii în etapa de conștientizare, iar partea de jos a pâlniei reprezintă cumpărătorii în etapa de achiziție. 

Marketingul upper-funnel se referă la strategii de creștere a conștientizării mărcii. De exemplu, multe reclame TV sunt concepute pentru a crește gradul de conștientizare în rândul publicului care poate încă nu are nevoie de acel produs. Strategiile de marketing se concentrează, de obicei, pe creșterea considerației de marcă în categoria vizată. De exemplu, conținutul blogului poate ajuta la diferențierea unui produs de altele. 

Marketingul lower-funnel stimulează achizițiile în rândul cumpărătorilor care arată potențial de cumpărare. De exemplu, anunțurile de remarketing cu îndemnuri precum „Cumpărați acum” îi pot aduce pe cumpărători mai aproape de punctul de cumpărare. O strategie de marketing completă crește gradul de conștientizare, considerație și achiziție simultan. 

Marketingul full-fannel este un cadru util pentru atragerea publicului. În același timp, călătoriile clienților și canalele nu sunt concepte interschimbabile. Canalele sunt liniare, dar călătoriile clienților rareori trec direct de la conștientizare la cumpărare. 

Sursă: cyberclick.net

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>