NFT-urile, sau jetoanele nefungibile, așa cum sunt denumite oficial, sunt unele dintre cele mai interesante active care au apărut în lumea criptomonedelor. Deși nu au legătură cu moneda digitală, deoarece nu sunt fungibile (care se consumă prin întrebuințare și nu poate fi restituit în natură), acestea rulează de obicei pe un blockchain dezvoltat de un token cripto, cum ar fi Ethereum.
Cu toate acestea, deși popularitatea lor a explodat în ultimii câțiva ani, aceasta rămâne o clasă de active învăluită în mister pentru cea mai mare parte a lumii. Natura sa enigmatică a dus la o situație în care cei care doresc să-și creeze propriile NFT-uri nu știu cum să-și comercializeze produsul. În această postare, veți afla pe scurt ce este un NFT, împreună cu unele dintre cele mai bune tehnici de a le vinde persoanelor potrivite (adică, celor care sunt interesați să achiziționeze participații NFT).
Ce este un NFT?
NFT-urile sunt jetoane nefungibile, ceea ce înseamnă că fiecare jeton este unic și nu are niciun echivalent. Acest lucru este diferit de fungibilitatea, unde toate jetoanele sunt la fel. NFT-urile sunt active digitale pe blockchain care pot reprezenta orice, de la o melodie sau o opera de artă la un instrument financiar.
În mod fundamental, un NFT este utilizat de obicei ca reprezentare digitală a proprietății fizice sau a bunurilor fizice, adică poate reprezenta orice tranzacționat, transferat sau oferit digital. Unul dintre cele mai faimoase și de succes exemple de NFT este The Bored Ape Yacht Club (BAYC). Mai mult, BAYC este un exemplu fantastic de cum să comercializezi un NFT prin crearea de valoare adăugată prin intermediul „clubhouse-ului” online.
De ce este important să comercializezi corect un NFT?
Comercializarea corectă a unui NFT este cheia succesului acestuia. Deoarece NFT-urile sunt active care vin sub forma unui fișier digital, drepturile lor de proprietate aparțin persoanei care le descarcă. Aceasta înseamnă că pot fi tranzacționate și vândute pe diverse piețe, ceea ce creează o nouă oportunitate pentru oamenii care doresc să cumpere produse de la francize populare, dar nu vor să cheltuiască prea mulți bani pe ele.
Pentru a comercializa corect un NFT, este crucial să înțelegem de ce există cerere pentru acest tip de activ în primul rând. De asemenea, este esențial ca agenții de marketing ai acestor articole să știe cum își pot spori atractivitatea pentru a crește în rânduri și a se stabili ca lider în industrie.
Ce face un NFT valoros?
Înainte de a intra în detaliu despre tehnicile pe care le puteți folosi pentru a vă comercializa NFT/-urile, este vital să înțelegeți ce le face atât de dorite. NFT-urile sunt unice și nu își vor pierde valoarea odată cu trecerea timpului, spre deosebire de majoritatea altor criptomonede. Spre deosebire de multe alte monede digitale a căror valoare va scădea pe măsură ce sunt extrase, NFT-urile nu vor fi afectate și vor continua să crească. În plus, acestea sunt de obicei create într-un număr limitat, investitorii fiind asigurați că vor deține o parte unică.
Cum puteți comercializa un NFT în mod eficient?
NFT-urile, spre deosebire de bunurile fizice, au o mulțime de avantaje atunci când vine vorba de comercializarea lor. Nu ocupă spațiu în depozitare și nu trebuie să fie expediate pe distanțe lungi, fiind unice din toate punctele de vedere. Problema cu marketingul unui NFT este că poate fi o provocare în a-i convinge pe oameni să se intereseze de un lucru inexistent, format din date invizibile pe internet. Cu toate acestea, jetoanele oferă oportunități unice pe care alte clase de active nu le pot egala.
Odată ce ați creat primul NFT, va trebui să îl listați pe una dintre cele mai populare piețe NFT. Acestea sunt oarecum similare cu modul în care funcționează un schimb cripto, dar sunt adaptate pentru creatorii de conținut și disponibilitate limitată. Potrivit uneia dintre cele mai populare piețe, Jungle, este un loc în care creatorii și colecționarii se pot uni pentru un beneficiu reciproc. Creatorii NFT au un spațiu pentru a-și vinde arta, iar investitorii au o zonă în care își pot construi colecțiile în timp.
SEO/ Publicitate
Aceste două servicii sunt grupate împreună, deoarece funcționează în tandem și pot crea un zgomot real în jurul NFT-ului dacă sunt făcute corect. Ideea este să creați un site web unde să vă afișați colecția și să aveți o mulțime de îndemnuri către piața în care sunteți listat. Veți folosi servicii de SEO și publicitate pentru a direcționa oamenii către site, acolo unde veți avea control complet asupra modului în care este reprezentat NFT-ul. În plus, vă puteți îmbunătăți eforturile de marketing prin adăugarea de vizitatori la o listă de e-mail sau la oricare dintre profilurile relevante de pe rețelele sociale.
Odată ce v-ați construit marca prin intermediul site-ului, puteți descoperi că vânzările NFT-urilor vor începe să crească, iar opțiunile viitoare vor fi mai ușor de vândut. În multe privințe, comercializarea NFT-urilor este similară cu comercializarea produselor tradiționale; trebuie să creați un brand și apoi să creați vâlvă în jurul produsului. Puteți realiza acest lucru prin intermediul rețelelor sociale, creând un site web și adăugând valoare propunerii. Odată ce ați finalizat acești pași, tot ce rămâne este să vă construiți profilul și să dezvoltați NFT-uri mai interesante pentru publicul țintă.
Sursă: telemediaonline.co.uk