Secretele marketingului viral – cele mai bune idei și strategii 

Marketingul viral urmărește să răspândească informații despre un produs sau serviciu de la o persoană la alta prin word of mouth sau prin partajare pe internet sau e-mail. Scopul marketingului viral este de a inspira oamenii să împărtășească un mesaj de marketing prietenilor, familiei și altor persoane pentru a obține o creștere exponențială a numărului de destinatari.

Înțelegerea marketingului viral 

Marketingul viral generează interes pentru o marcă sau produs (și, prin urmare, potențiale vânzări) prin mesaje care se răspândesc rapid de la o persoană la alta. Ideea este că utilizatorii înșiși aleg să partajeze conținutul. Datorită vitezei lor și a faptului că facilitează partajarea, rețelele de socializare sunt habitatul natural al acestui tip de marketing. Cel mai răspândit exemplu în ultima vreme este crearea de videoclipuri emoționante, surprinzătoare, amuzante sau unice pe YouTube, care sunt apoi distribuite pe Facebook, Twitter și alte canale. 

Cu toate acestea, viralitatea poate fi o sabie cu două tăișuri. Este important de reținut că în acest tip de campanie, o mare parte a controlului cade în mâinile utilizatorilor și există riscul ca mesajul să fie interpretat greșit. Pe de altă parte, o campanie virală de succes poate face minuni pentru rezultatele mărcii tale. 

Diferența dintre marketingul viral și marketingul de gherilă 

În timp ce marketingul viral se referă la utilizatorii care răspândesc conținutul în mod organic și rapid, marketingul de gherilă adoptă o abordare ușor diferită. Se dorește distrugerea metodele convenționale de marketing și obținerea rezultatelor fără utilizarea punctelor de vânzare tradiționale. Cu alte cuvinte, scopul marketingului de gherilă este de a pune în ambuscadă privitorul și de a construi publicitate, în timp ce marketingul viral urmărește să genereze distribuția organică și voluntară a conținutului de la utilizatori. 

Cum funcționează o campanie virală 

În teorie, o campanie de marketing viral este foarte simplu de realizat. Creați un videoclip sau un alt tip de conținut care este atractiv pentru publicul țintă, îl puneți pe internet și îl promovați. De acolo, tot ce poți face este să aștepți să aștepți ca utilizatorii să înceapă să distribuie la rândul lor. În unele cazuri, viralitatea are loc din întâmplare. De exemplu, atunci când un videoclip este încărcat de un utilizator privat, acesta devine dintr-o dată popular și începe să circule pe tot internetul. 

În ceea ce privește strategia de dispersie a videoclipurilor de marcă, există două tipuri: vizibilă și ascunsă. În primul, utilizatorul este conștient din prima clipă că vizionează publicitate sau conținut de marcă, în timp ce în al doilea, participarea mărcii este dezvăluită abia mai târziu. Dacă aplicați tehnici de marketing ascunse, este important să aveți mare grijă ca utilizatorul să nu se simtă păcălit sau înșelat. Indiferent de strategia pe care o abordați, nu spamați și nu exagerați cu conținutul. 

Sursă: cyberclick.net

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>