Marketingul de conținut într-o eră bazată pe inteligența artificială 

Instrumentele de scriere bazate pe inteligență artificială pot simula gândirea umană într-un mod extrem de realist, care ar putea părea înfricoșător pentru unii. Specialiștii prezic va fi greu să distingem conținutul generat prin inteligență artificială de conținutul uman în ceea ce privește utilizarea limbii și calitatea scrisului înainte de sfârșitul deceniului. Iată câteva dintre lucrurile pe care le poți face astăzi pentru a te asigura că munca și abilitățile tale nu pot fi înlocuite de un robot: 

  1. Aflați cum să utilizați instrumentele AI pentru a scrie conținut mai bun

Instrumentele de creație bazate pe inteligența artificială pot fi un atu real pentru marketerii de conținut care știu să le folosească în avantajul lor. Acestea variază de la scrierea de conținut funcțional, bine optimizat, până la stimularea dezvoltării acestuia prin îndeplinirea sarcinilor cum ar fi scrierea, descrierilor și copierea rețelelor sociale. 

  1. Antrenează-te în strategiile de promovare a conținutului 

Nu ești doar un scriitor de conținut, ești marketer, iar asta înseamnă că ar trebui să știi cum să promovezi conținutul și să-l scrii. Această caracteristică te pune deasupra oricărui program de scriere AI. Promovarea conținutului necesită o înțelegere intimă a spațiului de interes, a publicului țintă și a modului în care conținutul și produsele de marcă abordează aceste provocări. Este o idee bună să vă perfecționați abilitățile de promovare a conținutului, aflând mai multe despre: crearea de linkuri, sindicarea de conținut( este practica de a vă republica conținutul pe platforme), marketing pe rețelele de socializare, marketing pentru motoarele de căutare. 

  1. Deveniți un specialist 

Tim Soulo, director de marketing la Ahrefs, spune că: „Marketerii de conținut trebuie să dezvolte o expertiză profundă în domeniul în care își creează conținutul. Dacă faceți marketing de conținut pentru o aplicație de productivitate, ar trebui să studiați productivitatea și să o exersați. Cunoștințele și ideile  unice fac conținutul util și interesant. Orice altceva este secundar”. 

  1. Obțineți abilități de învățare automată 

Instrumentele de conținut AI pot obține rezultate impresionante, dar nu sunt încă capabile să funcționeze singure. O persoană trebuie să ruleze programul. Vă puteți îmbunătăți valoarea adăugată în calitate de marketer de conținut, înțelegând cum funcționează aceste tehnologii de vârf și elementele de bază ale învățării automate și procesării limbajului natural. În acest mod, vă puteți îmbunătăți conținutul mai degrabă de instrumentele AI decât să fiți înlocuit de acestea. 

De asemenea, puteți învăța cum să utilizați inteligența artificială pentru a efectua analize de date și sarcini de culegere de informații pentru a vă elibera timp pentru scrierea de conținut, cum ar fi jocuri de cuvinte inteligente și povestiri creative. De exemplu, The Washington Post folosește inteligența artificială pentru a raporta rezultatelor alegerilor locale. 

Sursă: contentmarketinginstitute.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>