Exemple de campanii publicitare care au atins succesul 

Fie că este vorba despre un mesaj sincer, un scenariu amuzant sau un branding inteligent și simplu, iată câteva campanii publicitare care au făcut istorie în marketing. 

1. Nike: Just do it!

Campanie publicitară: tipărit, televiziune, internet 

Știați că, pe vremuri, Nike se adresa aproape exclusiv alergătorilor de maraton? Apoi, a apărut nebunia cu fitness, iar cei din departamentul de marketing al companiei au știut că trebuie să profite pentru a-și depăși principalul concurent, Reebok. La acea vreme, Reebok vindea mai mulți pantofi decât Nike. Și astfel, la sfârșitul anilor 1980, Nike a creat campania „Just Do It”.

A fost o adevărată lovitură

În 1988, vânzările Nike erau de 800 de milioane de dolari. Zece ani mai târziu, producția a depășit 9,2 miliarde de dolari. „Just Do It” a fost un mesaj scurt și atrăgător, însă cu un impact semnificativ asupra oamenilor care practicau sport. Nu vrei să alergi cinci mile? – Just do it. Nu vrei să urci patru etaje de scări? – Just do it.. Este un slogan la care ne putem raporta cu toții și scoate în evidență impulsul de a ne propulsa dincolo de limitele noastre. 

2. Coke: Share a Coke

Campanie publicitară: tipărire 

Marile branduri sunt adesea presate să facă ceva inovator pentru a-și menține publicul țintă. Campania „Share a Coke” a început în Australia în 2011, când Coca-Cola a personalizat fiecare sticlă cu cele mai populare 150 de nume din țară. De atunci, SUA au urmat exemplul, imprimând prenumele pe partea din față a sticlelor sale cu fontul marca Coca-Cola. 

Consumatorii puteau comanda sticle personalizate chiar de pe site-ul Coke. A fost o poveste de ultimă oră în industria de marketing și publicitate. Mulți consumatori au fost convinși, în timp ce alții au fost derutați. 

3. Absolut Vodka: The Absolut Bottle

Campanie publicitară: tipărire

În ciuda faptului că nu are o formă distinctă, recipientul a devenit cea mai recunoscută sticlă din lume. Campania, care a prezentat reclame tipărite cu sticle „în sălbăticie”, a avut atât de mult succes încât nu s-a oprit din difuzare timp de 25 de ani. Este cea mai lungă campanie publicitară neîntreruptă vreodată și cuprinde peste 1.500 de anunțuri separate. 

Când a început campania, Absolut deținea 2,5% din piața băuturilor spirtoase. La sfârșitul anilor 2000, producătorul importa 4,5 milioane de cutii pe an, adică jumătate din toată vodka importată în S.U.A. Compania a creat de-a lungul timpului peste 1.500 de reclame pentru sticla de votka. 

 4. Always: #LikeaGirl (2015)

Campanie publicitară: Televiziune, Internet 

Brandul Always a izbucnit cu această reclamă, nu pentru că a devenit virală după difuzarea în Super Bowl din 2015, ci pentru că a fost un mesaj revoluționar pe care sute de milioane de oameni l-au repetat mult timp după încheierea campaniei. Always a început ca o reclamă care explică stigmatul din spatele jocului de sport „ca o fată”. 

Până la sfârșitul reclamei, mesajul devine clar și inspirator: fetele sunt la fel de apte și capabile ca și băieții, în special în timpul pubertății, o etapă a vieții care este extrem de importantă pentru Always și produsele sale pentru femei. Mesajul este acum o inițiativă holistică Always. 

Sursă: blog.hubspot.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>