Proiectarea gândirii creative în trei pași: cum să construiești o cultură a inovației?

Ideile pot veni de oriunde – această credință se află în centrul gândirii creative, o practică care combină inventivitatea și structura pentru a rezolva probleme complexe. „Design Thinking” sau gândirea de design dezvoltă capacitatea oamenilor de a inova, făcându-i să adopte și să practice o anumită mentalitate. 

Abilitățile dezvoltate prin această practică pot fi ulterior aplicate într-o varietate de moduri, cum ar fi un sprint de design, acel proces de testare a ideilor care implică prototipare rapidă. Deci, cum începi să faci design thinking? Data viitoare când trebuie să rezolvați o problemă, puteți spori capacitatea de creație a echipei, concentrându-vă pe cele trei principii de bază: empatie, gândire expansivă și experimentare. 

Empatie  

Este grozav să creezi un produs sau un serviciu inovator. Când poți să empatizezi cu utilizatorii și să te inspiri din nevoile, sentimentele și motivațiile lor, echipa ta poate crea soluții semnificative la problemele reale. Începeți fiecare exercițiu de ideație discutând despre persoanele care vor folosi produsul sau serviciul. 

La mijlocul anilor 2000, Google și-a reevaluat procesul de angajare, care obișnuia să dureze de la șase până la nouă luni. Toată lumea a avut o poveste de spus despre experiența neplăcută cu interviul de la Google. Empatizând cu persoanele intervievate, echipa de resurse umane a putut veni cu idei eficiente care să se concentreze pe reducerea substanțială a perioadei de angajare  și pe  îmbunătățirea experienței generale a candidaților. 

Gândire expansivă 

Expansive thinking, cunoscută și sub numele de brainstorming, se referă la crearea mai multor moduri de a rezolva o problemă sau de a îmbunătăți o situație. În loc să încercați să vă gândiți la o soluție perfectă, analizați problema din toate unghiurile imaginabile pentru a obține mai multe soluții posibile. 

Experimentare 

Odată ce ați întocmit lista de idei, va trebui să faceți o selecție a răspunsurilor. În această fază de prototipare, veți construi o versiune inițială a ideii și o veți testa într-un grup mic pentru a-i descoperi potențialul. De exemplu, puteți testa un produs intern înainte de a-l lansa publicului sau puteți lansa un nou serviciu în versiune beta pentru a obține feedback de la persoane din afara companiei înainte de a o prezenta publicului. 

Design thinking este o metodologie inovatoare de rezolvare a problemelor, accesibilă pentru toată lumea. Empatizând cu utilizatorii , exersând gândirea expansivă și experimentând ideile propuse, tu și echipa ta puteți profita de puterea creativă colectivă. 

Sursă: thinkwithgoogle.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>