Clasament YouTube Brand Content pentru România 2021

Mai multe mărci au început să includă seriale video în strategia lor de comunicare, motivul fiind acela de a se diferenția sau de a comunica mai ușor cu generația Z. În unele cazuri, specialiștii decid să folosească platforma în scopuri asemănătoare televiziunii, urmând tendința multor emisiuni TV care au trecut la YouTube. 

1. INNA • Episodul 10 Bucatar Fara Scapare

2. Andreea Balan: “M-a durut mana cand am dat cu cardul” | FASHION REWIND Ep. 3

3. AltKFC | Trailer | KFC Social Entertainment

Sursă: thinkwithgoogle.com

Articolul precedent

Clasamentul reclamelor pe YouTube – România 2021 

Putere și confidențialitate: cum îmbină această firmă energetică europeană protecția datelor și performanța?

Articolul urmator
Articolul precedent

Clasamentul reclamelor pe YouTube – România 2021 

Putere și confidențialitate: cum îmbină această firmă energetică europeană protecția datelor și performanța?

Articolul urmator