O identitate de brand puternică nu apare peste noapte. Trebuie să vă abordați designul în mod strategic pentru a construi o identitate care să reflecte cu adevărat marca și care să vă sprijine pe măsură ce creșteți. Acest lucru necesită o gândire profundă, o echipă cu abilități puternice de comunicare și design, alături de o înțelegere intimă a cine ești, ce faci și cum vrei să-ți prezinți brandul lumii. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a crea o identitate vizuală puternică:
1. Folosește-ți identitatea de brand
O strategie de brand bine definită te va ajuta să creezi o identitate de marcă care să îmbine scopul, valorile și obiectivele într-un singur loc. Aruncă o privire la marca de îmbrăcăminte sport LNDR, care a fost creată pentru „stilul de viață pe care vrem să-l trăim, produsele pe care vrem să le purtăm și oamenii cu care am vrut să ne petrecem”, potrivit fondatorilor companiei.
Produsele în sine sunt concepute pentru funcționalitate și durabilitate, cu o abordare fără probleme, fără agitație. Această perspectivă este reflectată în mod corespunzător în identitatea vizuală a LNDR, care evidențiază o paletă de culori neutre și o estetică curată. De la site-ul lor la postările lor de socializare, elementele lor vizuale sunt ușor de recunoscut și întruchipează identitatea mărcii.
2. Cunoaște-ți publicul țintă
Imaginează-ți că te pregătești să mergi la o petrecere și că trebuie să decizi ce să te îmbraci, însă înainte de asta trebuie să afli detaliile despre locul în care se va desfășura acțiunea. Este un grătar casual în aer liber cu câțiva prieteni sau o mare aventură cu cravată neagră? Odată ce ai înțeles contextul petrecerii, îți poți alege ținuta în consecință. Același lucru este valabil și atunci când vă proiectați identitatea vizuală. Cu o înțelegere profundă a pieței țintă, puteți crea un limbaj vizual adecvat care să comunice eficient cu publicul dorit. Aflând totul despre vârsta, sexul, venitul, educația, valorile, credințele și motivațiile lor, veți crea linii directoare clare.
3. Înțelege pe deplin scopul mărcii
Cunoașterea scopului din spatele afacerii îți va ghida deciziile de branding de pe toate fronturile. De exemplu, platforma de wellness Real destigmatizează sănătatea mintală și revoluționează conceptul de terapie online. Misiunea mărcii de a „sărbătorii îngrijirea sănătății mintale” are un impact semnificativ în rândul publicului țintă. De la paleta de culori albastre a lui Real, o nuanță asociată cu calmul sau seninătatea, până la utilizarea imaginilor desenate manual, fiecare componentă vizuală întărește atent obiectivul mărcii de a face terapia mai accesibilă pentru o nouă generație. Stilul lor de design este umanist și cald, la fel ca produsul și scopul lor.
4. Rămâi consecvent
Consecvența asigură omogenitatea întregului material colateral de branding. Pe scurt, consecvența este unul dintre motivele pentru care se creează o relație de fidelitate între client și brand. De asemenea, merită remarcat faptul că atunci când vorbim despre consistența nu ne referim la rigiditate: mărcile pot și ar trebui să evolueze pe măsură ce câștigă impuls și cresc. Consecvența mărcii pune pur și simplu o bază solidă pe care se poate construi un brand.
Sursă: wix.com