Tipuri de publicitate 

Ca și în cazul marketingului, publicitatea a evoluat semnificativ în secolul XXI. Era digitală a deschis noi căi de publicitate de care să profite companiile, de la motoarele de căutare la rețelele sociale și site-uri web de toate formele și dimensiunile. 

În această nouă realitate, companiile pot atinge obiectivele de publicitate și pot ajunge la clienți potențiali aproape oriunde, în special cu prevalența smartphone-urilor. În domeniul tehnicilor obișnuite de publicitate, multe companii prioritizează oricare dintre următoarele metode sau toate: 

Publicitate tradițională – se referă la plasarea anunțurilor în media tradițională tipărită și difuzată. Exemplele comune de publicitate tradițională includ reclame în ziare, reclame TV și reclame radio. 

Publicitate cu amănuntul – se referă la reclame și plasare în magazinele de vânzare cu amănuntul pentru a maximiza vânzările. Exemplele obișnuite de publicitate cu amănuntul includ plasarea produselor în magazine, anunțurile în coșurile de cumpărături și afișajele de produse prezentate. 

Publicitate online – se referă la plasarea de anunțuri pe internet în mass-media și alte site-uri web. Exemplele comune de publicitate online includ reclame contextuale în motoarele de căutare, bannere pe site-uri web, videoclipuri promoționale și conținut sponsorizat. 

Publicitate pe mobil – se referă la plasarea anunțurilor pe telefoane mobile și smartphone-uri. Exemplele obișnuite de publicitate pe mobil includ dialere automate, bannere pentru a descărca aplicații și anunțuri clic pentru apelare. 

Publicitate outdoor –  se referă la plasarea anunțurilor pe structuri exterioare, în general în zone cu trafic intens, pentru a atrage cea mai mare atenție. Exemplele comune de publicitate exterioară includ panouri publicitare, bannere pe exteriorul clădirilor și vehicule de marcă. 

Publicitate Pay Per Click (PPC) – Acest termen se referă la plasarea de anunțuri online concepută pentru a genera trafic către site-ul web al unei companii. Companiile obțin date extinse despre clienți din aceste anunțuri, plătind doar atunci când utilizatorii dau click pe link. 

Sursă: ama.org

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>