Care este diferența dintre marketing și publicitate? 

Principala diferență dintre aceste două practici de afaceri constă în faptul că publicitatea este o parte integrantă a marketingului. O strategie de marketing de succes implică de obicei resurse publicitare la mai multe niveluri, plasând comunicațiile de marketing corporative în diferite tipuri de media. Pentru a aprofunda diferența dintre aceste două practici de afaceri, ar fi util să revizuiți diferențele dintre Paid Media, Owned Media, Earned Media.

Paid Media – acest tip de media implică o companie care plătește un editor pentru a plasa comunicații de marketing. Exemplele de media plătite includ panouri publicitare, anunțuri difuzate și tipărite, anunțuri pentru motoare de căutare, anunțuri pe rețelele sociale și poștă directă sau e-mail. 

Owned Media – acest tip de media implică o companie care folosește propriile canale pentru a plasa comunicații de marketing. Exemple de mijloace media deținute includ comerțul cu amănuntul, site-urile web și blogurile de afaceri, broșurile, conturile sociale corporative și comunicatele de presă. 

Earned Media – acest tip de media implică comunicări externe despre o companie de la actori terți. Earned media se referă la publicitatea câștigată prin eforturi de promovare, altele decât publicitate sau branding. Exemplele de earned media includ recenzii online, articole din ziare sau reviste, aprobări pe rețelele sociale, demonstrații pentru clienți și tipuri de publicitate externă. 

După cum sa indicat mai sus, publicitatea este de obicei limitată la domeniul media plătită (paid media). Acest lucru este inerent naturii reclamei ca practică de afaceri – plasarea mesajelor sau a mărcii în schimbul unei compensații. Altfel spus, atunci când companiile fac publicitate, de obicei este atașată o etichetă de preț. 

Pe de altă parte, strategiile de marketing eficiente pot avea un impact asupra mediei plătite, deținute și câștigate. Prin identificarea cu succes a dorințelor și nevoilor clienților și evaluând cea mai bună modalitate de a le satisface, marketingul controlează modul în care o companie își face publicitate în media plătită.

Marketingul dictează, de asemenea, modul în care o companie comunică prin intermediul mediei deținute, ca să nu mai vorbim de modul în care interacționează cu ceilalți prin intermediul mediei câștigate. 

Sursă: ama.org

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>