Dacă sunteți la început și încercați să abordați orice metodă pentru a vă crește șansele în fața concurenței, veți avea nevoie de o strategie de marketing bună și de acces la cele mai bune instrumente de marketing digital. Indiferent că vorbim despre simplificarea eforturilor de marketing pe rețelele sociale sau managementul proiectelor, fiecare dintre aceste instrumente vă ajută să obțineți avantajul competitiv pe care îl căutați.
- MailChimp
Cu peste 12 milioane de clienți, MailChimp și-a revendicat locul ca unul dintre cei mai importanți furnizori de e-mail marketing din lume. Deși există alternative, mulți rămân fideli acestei platforme dintr-o serie de motive precum: platforma americană de automatizare funcționează de mai bine de un deceniu, cu mult înainte ca majoritatea companiilor să înceapă să folosească marketingul prin e-mail; prezintă opțiuni de asistență, astfel că puteți găsi rapid răspunsuri la toate întrebările; platforma este utilizată de companii pentru a-și gestiona adresele de e-mail colectate de la clienți, pentru a crea campanii de e-mail marketing și automatizări pentru a le trimite clienților. Dacă aveți mai puțin de 2.000 de abonați, puteți folosi instrumentul gratuit, însă odată ce numărul acestora crește, aveți nevoie de un plan plătit.
- HubSpot
HubSpot a devenit unul dintre cei mai buni jucători atunci când vine vorba de marketing, vânzări și software CRM. Cu ajutorul acestui instrument, puteți crea, gestiona și optimiza conținutul și grafica întregului site. Puteți, de asemenea, să generați clienți noi și să formați relații cu aceștia utilizând versiunea gratuită. Platforma vă oferă instrumentele necesare pentru a construi și dezvolta experiențe remarcabile pentru clienți. Fiind alimentată de aceeași bază de date, toată echipa va avea acces la același model de operare, făcând munca mai eficientă.
- MobileMonkey
MobileMonkey este un instrument de automatizare a marketingului prin chat care le oferă clienților posibilitatea de a conversa automat. Prin intermediul platformei, specialiștii pot crea să creeze chatbots puternici, să interacționeze cu clienții lor, să-și segmenteze publicul, să își dezvolte lista de contacte și să conducă conversii. Posibilitățile sunt nelimitate, iar potențialul este enorm.
Sursă: neilpatel.com