Comunicarea în online vă permite să interacționați mai mult cu clienții și să împărtășiți informații în timp real. Puteți, la fel de bine, să folosiți rețelele de socializare ca să vindeți sau să promovați produsele și servicii. Deși uneori pare că ne lăsăm duși de val, este important să utilizați cu atenție mediul online și să fiți conștienți de avantajele și dezavantajele înainte de a începe.
Rețelele sociale vă pot ajuta să interacționați mai bine cu clienții și să aflați ce spun oamenii despre propriul business. De asemenea, puteți utiliza rețelele sociale pentru publicitate, cadouri promoționale și aplicații mobile. Totodată, rețelele de socializare vă ajută să atrageți mai mulți clienți, să obțineți feedback, puteți fideliza clienții, să creșteți acoperirea pe piață, inclusiv pe cele internaționale, să faceți cercetări de piață și reduceți costurile de marketing, să vă creșteți veniturile prin construirea de rețele de clienți și publicitate. Mai mult, puteți face schimb de idei pentru a îmbunătăți modul în care faceți afaceri și puteți recruta un personal calificat.
Trebuie să înțelegeți însă rețelele de socializare ar putea să nu fie potrivite oricărei afaceri. Dacă nu sunteți pregătit și vă lansați prezența pe rețelele sociale fără planificare, puteți pierde timp și bani prețioși. Oricare ar fi riscurile, crearea unei strategii de social media și pregătirea cu atenție a politicii și procedurilor în prealabil vă pot ajuta să gestionați mai bine acești indici. Luați în considerare economisirea de timp și efort prin utilizarea instrumentelor de social media pe care le folosesc potențialii clienți.
Sursă: business.gov.au