Conținutul organic se referă la tot ceea ce găsești, în mod natural, fără plăți, pe o pagină de social media. Pe LinkedIn, conținutul neplătit apare în feed-ul fiecăruia, fără ca persoana interesată să fie nevoită să-l caute. În schimb, platforma furnizează conținutul utilizatorului pe baza activității și intereselor sale. Cu alte cuvinte, ei văd ce este relevant pentru ei.
În timp ce postările plătite pe LinkedIn își au timpul și locul lor, consumatorii tind să se orienteze mai mult spre conținutul organic din mai multe motive: oamenii au încredere în conținutul editorilor pe care îi cunosc și cu care se pot lega, iar dacă creezi un public de cititori fideli, poți genera trafic organic la o rată mult mai mare decât dacă ai face postări plătite. Oamenii au tendința de a partaja conținut organic mai des și, atunci când fac acest lucru, contribuie la creșterea credibilității paginii.
Când vine vorba de marketing și promovarea unei afaceri mici, conținutul organic este deosebit de important, însă nu este la fel de ușor să construiești un public de calitate pentru o afacere mică, comparativ cu mărcile importante cu site-uri web optimizate pentru căutare. Aici intervine funcția Boost pentru LinkedIn, însă nu este disponibilă și pentru profilurile personale.
Dacă observați că o postare organică pe pagina de LinkedIn începe să atragă o atenție destul de mare, luați în considerare intensificarea acesteia pentru a ajunge la un public mai larg. Acestea pot fi postări și link-uri informative care vă încurajează publicul să „învețe” sau să „citească” mai mult.